ورود/ ثبت نام

دوره اول متوسطه

دانش آموزان عزیز
والدین گرامی
سلام

پیدا کردن یه مدرسه خوب ، اونم تو این روزها که خیلی مدارس با تبلیغات متنوع و گسترده – که گاهاً شامل وعده های نادرست و خلاف واقع هم هست- سعی می کنند دانش آموزان رو هر طریقی جذب کنند، کار سخت و نسبتاً دشواری شده. از یه طرف مدارس دولتی و هیئت امنایی سطح علمی و اخلاقی مدرسه شون خیلی پایین اومده و از طرف دیگه مدارس غیر انتفاعی مختلف با کارایی متفاوت شهریه هاشون هم خیلی زیاد شده!
حالا با همه این حرفا ما تو موسسه خودمون با شعار «مدرسه فقط جای درس و کنکور نیست!» در تلاشیم هم کیفیت مدارس خودمون رو دائماً ارتقا بدیم و هم سطح شهریه مالی مورد نظر والدین رو در حد امکان کم اعلام کنیم که همه بتونن از خدمات متفاوت مدارس ما بهره مند بشن.
گروه آموزشی دکتر رضایی با همکاری و مشارکت موسساتی چون مرکز غنی سازی فکر کودکان و نوجوانان (مغزک) ، مجتمع مبتکران و سایر شرکا، در صدد ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی ویژه با نازل ترین شهریه ممکنه در مرکز و غرب تهران هست. تو این سال ها هم یه عالمه دانش آموز رتبه برتر علمی و فرهنگی و هنری تربیت کردیم که به لطف خدا نتایج درخشان این بچه ها در سایت ما قرار داره . حالا اگر دوست دارید که مدرسه مناسبی با قیمت مناسب و خدمات عالی داشته باشید، فرم زیر را تکمیل کنید کارشناسان ما با شما تماس میگیرن.

راستی تا یادم نرفته هم بگم ، ما برای دانش آموزان برتر علمی – فرهنگی و هنری علاوه بر دریافت شهریه کم مد نظر، سایر خدمات مثل پانسیون های مطالعاتی، کوچینگ مشاوره، کلاس های آنلاین و سایر خدمات مون رو هم از 20 تا 100 درصد تخفیف ارائه می کنیم.
(اگر پر تلاش باشی ، پیش ما همه خدمات آموزشی و فرهنگی رو از صفر تا صد کنکور رو رایگان خواهی داشت)