ورود/ ثبت نام

استارت کنکور 1401

استارت کنکور 1401

آیا برای استارت زدن برای کنکور ۱۴۰۱ دیره؟ از کی برای کنکور 1401 شروع کنیم؟رفیق، اگر هنوز شروع نکردی این متنو کامل بخون:
تو باید آینده ای که میتونی این روزها با دستای خودت بسازی، هیچ کس نیست که بهت کمک کنه! فقط خودت باید برای زندگیت تلاش کنی و به فکر خودت باشی.هیچ بهونه ای نیار! داوطلبهای مختلف با شرایط مختلف تر هرسال باتلاش و پشتکار خودشون دارن به هدف هایی که میخواستن میرسن!توچرا نتونی؟ از الان تا کنکورت حدود ۹ ماه باقی مونده، اگر از همین الان پرقدرت شروع کنی و برای هدت زحمت بکشی، تا ابد به خودت افتخارمیکنی و اعتماد به نفس انجام هرکاری رو بدست میاری.اما اگر این ۹ ماه رو ازدست بدی، تا آخر عمرت حسرت میخوری که برای آیندت در زمان مناسبش تلاش نکردی!پس بذار یه حقیقتی رو بهت بگم: اگر همین الان شروع کنی دیر نیست، میتونی به هدفی که برای زندگیت داری برسی.

اگه خسته شدی، جانزن!

رفیق تمام داوطلب ها توی مسیر کنکورشون دچار خستگی میشن! این کاملا طبیعیه، اما واکنش اونها به این خستگی متفاوته.

داوطلب موفق، وقتی خسته شد، استراحت میکنه و با یک انرژی چندبرابر برمیگرده و دوباره روی برنامش تمرکز میکنه.

اما داوطلبی که قرارنیست از کنکور نتیجه ای بگیره وقتی خسته میشه کل مسیر رو بیهوده میدونه و جا میزنه! و بعدا پشیمون میشه که متاسفانه خیلی دیرشده.

پس یادت باشه که تو توی دسته ی اول باشی، اگر خسته شدی استراحت کن، اما جانزن.

استارت کنکور 1401

نقاط قوتت رو دریاب!

دوستِ خوبم، دقت کن که برگ برنده ی تو نقاط قوتت هست، باید حواستوجمع کنی که وقتی متوجه شدی روی یک مبحث تسلط داری نباید رهاش کنی!اینکارباعث میشه تسلطت رو رفته رفته از دست بدی،پس چکار کنیم؟؟؟

رفیق تو اول باید نقاط قوتت رو بشناسی. اون دسته از مباحثی که اکثرا توی آزمونهات راحت تستهاش رو درست جواب میدی نقاط قوت توهستن! این دسته از مباحث گنجینه های تو هستن که باید اونها رو حفظ کنی.

به اینصورت که حتی اگر سوال رو بلد بودی بازهم تحلیلش کن و اگر نکته ی جدیدی داشت به منابعت اضافه کن .

سعی کن برای خودت سوال رو توضیح بدی و مفهوم سوال رو عمیقا درک کنی و حتی اگر دیدگاه جدیدی به ذهنت رسید ازاون روش هم اون سوال رو به جواب برسون. شرکت تو بهترین کلاس کنکور آنلاین هم میتونه خیلی نتیجه بخش باشه.

رفع نقاط ضعف

رفیق بعدازاینکه یک فصل رو تموم کردی، برای شناخت نقاط ضعفی که هنوز توی اون فصل داری از خودت یک آزمون بگیر، سوالاتی که غلط زدی یا نتونستی جواب بدی رو مشخص کن و مباحث مربوط به اون سوالات رو روی برگه بنویس.

حالا منابعت رو آماده کن و به ترتیب برو سراغ مباحثی که نوشتی، اون مبحث رو یک نگاه بنداز و ازش تست بزن تاجایی که بتونی اون سوال مورد نظر توی آزمون رو خودت حل کنی و توی مرورهای بعدی که خواستی این مبحث رو دوباره مطالعه کنی یک نگاه به سوالاتی که توی مرحله ی قبل از خودت آزمون گرفتی داشته باش!
این روش باعث میشه نقاط ضعفت رو ازبین ببری و اونها رو به نقاط قوت تبدیل کنی.